Nya tag...

2009-06-09 | 22:12:27 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Några djupa andetag och tillbaks till verkligheten igen.
Varje morgon kommer det hem personal med medicinering till den familjemedlem jag nämnde i föregående inlägg. Stesoliden gör henne helt jämn i humöret, inga skratt, inga tårar. Hon bara är.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det men samtidigt så måste man ge det en chans. Jag vill verkligen att hon ska bli frisk, jag hoppas så innerligt...

I söndags bjöd pappa oss på middag på Aludden. Jag serverades en supergod torskrygg. Elsa var nog den som mest njöt av maten. Hon är riktigt tokig i mat den damen!


En glad middagsgäst klädd i tunikan som jag köpte till henne i lördags (med babuschkor på!)

Och i går var jag faktiskt i väg och tränade (ramla inte av stolen nu!). Hade först bokat in mig på ett Body Step pass men Viktor kom hem för sent i från jobbet då han jobbade inne i stan. Fick alltså boka mig på ett Bodypump pass i stället och det har verkligen satt sina spår idag. Det är en "härlig" träningsvärk jag dras med. Måste tillägga att jag är grymt imponerad av mig själv, min armstyrka har inte förändrats någonting och jag körde på samma vikter som dom som tränar regelbundet på passet. Inte konstigt kanske med tanke på att jag konkar på barnen dagligen. Nöjd är jag i alla fall!

Nu har vi också lagt ut våran sista bil på annons. Sålde först V70´n och nu ska alltså den andra bilen säljas. På fredag ska Viktor i väg och kika på en ny bil, det lutar åt en BMW. Jag orkar inte bry mig något mer om bilaffärer, blir nöjd bara den är av rätt färg och självklart får den vara rolig i köra fort med :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0