Puh...

2009-06-29 | 23:35:27 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
...känns som om man håller på o svettas bort!

I går tog jag (hör o häpna!) mig mitt första dopp, hurra!
Ska faktiskt passa på o erkänna att jag är en liten, liten badkruka minsann. Tog mig ner till stranden med barnen tillsammans med Viktors syster och käre svärfar.

Vid premiärdoppet så ville Wilma att jag skulle bära henne. Hon har minsann blivit en badkruka hon med. I alla fall så hade jag henne klängandes runt höften, hennes hand satt som fastklistrad på min rygg. Och i dag gjordes en liten rolig upptäckt, hennes hand har lämnat avtryck på min rygg! Tre stycken små vita fingrar. Nice!
Nå väl, det där badet var veeerkligen skönt och avsvalkande.

Sofiia och "Stickan" åkte hem ganska tidigt men mamma avlöste dom. Inte värst lätt att vara på stranden själv med två barn, jo om jag hade tagit bilen ner så hade det självfallet funkat.

Idag blev det dock inget strandbesök, jag jobbade och Viktor var hemma med barnen. Tog en promenad upp till Jonas & Karina på kvällskvisten då Viktor skulle bila upp betonggolvet i köket. Yes, det börjat ta fart igen. Arbetet med köket alltså!

Nu är det dags att tänka på refrängen, det är jobb som väntar i morgon. Sista veckan innan semestern, gott!
Hoppas att ni alla har det underbart i sommarvärmen!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0