Sol, sol, sol!

2009-06-23 | 21:31:48 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Åh, vilken härlig dag det varit!
Fick inte många minuter i solen då jag blev allt för rastlös med allt som måste göras här hemma. Allting blir så mycket lättare när man bara kan öppna altandörrarna. Tog en "mellis" på altanen med tjejerna innan det var dags att sätta i gång med matlagningen. Och självfallet stack jag i väg till mitt träningspass idag, trots att orken inte riktigt fanns där. Men, börjar man hoppa över en gång så blir det oftast fler och slutligen att man sitter på sofflocket i vanlig ordning. Hur mycket det än tar emot så tänker jag inte ge upp!


Ovan: Mammas glada tjejer. Vill dock tillägga att det inte bara var leenden från deras sida idag. Värmen tar hårt på dom små liven.

I morgon ska Sandra och jag bege oss till Aspen med Lucas och Elsa. Lite picknick och en plats i skuggan. Frågan är bara om Elsa vågar doppa fötterna denna gången, sist gick det käpprätt åt.... Hon är minsann en liten badkruka den där damen :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0