Spontanitet minst sagt

2009-06-14 | 13:55:34 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Verkligen inte planerat. Verkligen spontant.
En kille skickade sent i går kväll ett mess angående bilen vi haft ute på annons. Jag ringde upp honom, han frågade om jag/vi hade möjlighet att möta upp honom i Karlstad (!). För det skulle vi få 2000kr extra.
Efter en del förhandlingar så kom vi överens om att mötas vid Karlstad station kl. 12.00. Jag packade in mig själv och Wilma i den nytvättade bilen. Körde som en biltjuv, för att en sista gång få njuta av att sitta bakom ratten till en bil med ett kraftpaket under huven.
Väl framme i Karlstad bokade vi tågbiljetter hem. Jisses, när åkte jag tåg senast?
Wilma blev i alla fall glad över våran lilla "road trip". Spännade värre att åka tåg...
Bilen såldes ju självfallet och pengarna överfördes till mitt konto på direkten. Hemma sitter Viktor och oroar sig för att jag ska börja shoppa på en tok. Lite svårt med tanke på all packning vi faktiskt släpat med oss. Till och med bilbarnsstolen är med! Så, nu sitter vi här på tåget; Wilma spelar memory och jag tog självfallet med mig laptopen.

Hoppas bara att Viktor hämtar mig i stan, sen är det dags att ge sig ut på jakt efter en ny pärla! Hörs senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0