Vilken hetta!

2009-06-01 | 10:59:19 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Solen steker verkligen och dessutom ligger den på precis vid våra sovrumsfönster. Hett, hett....
Stackars Elsa fick sån panik i solen i går. Inte lätt för dom små så här i början på sommaren.


Tog en Mors dag promenad tillsammans med Wiklundarna. Åt lite brunch på Aludden och så lekte tjejerna i parken sen. Elsa passade på att ta en tupplur. Så på vägen hem kom en Jaguar körandes i en långsam fart. Jag blev lite irriterade på bilisten och tänkte nästan gestikulera till honom att dra. Såg sen att det var våran käre "Bobbo" som smög på oss. Har inte träffat honom sedan Elsas dop och det var ju ett tag sedan :)

Kärt återseende alltså!


Har precis hängt upp en maskin tvätt på sträcket, Elsa ligger och sover middag och jag tänker göra likadant. Elsa vaknade till flera gånger i natt och gallskrek (ett skrik jag aldrig hört tidigare). Kanske är det tänder eller rent av värmen?


Funderar på att packa ner lite fika och ta med barnen till stranden när Wilma slutat dagis. Egentligen ska jag ju jobba idag men helgens festande och sömnbristen på det gör att jag knappt orkar ta mig upp ur sängen. Mellan varven får man se till att unna sig en slappardag :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0