Aptitretare?!

2009-03-25 | 10:08:22 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Det var inget jättestort utbud jag möttes av i morse när det gäller frukosten.
Wilma har börjat äta mackor till frukost och jag planerade inte direkt senaste inköpen efter det. Den enda limpan jag köpte tog alltså slut på några få dagar. Vilket också innebar att jag inte fick ihop till mer än tre små förskrämda bitar.



Känns mer som en aptitretare än en frukost!
Det blir nog till att sätta sig i bilen idag och fylla på förrådet lite....
Magen kurrar men kanske gårdagens kladdkaka kan mätta magen lite grann?!

I kväll är det hemmamatch för Frölunda mot HV71. Jag ska dit tillsammans med pappa, en vän till honom, och brorsan. Alltså, jag blir helt barnfri!
Men det bästa av allt är nog restaurangbesöket innan matchen.
Att få sitta och äta i lugn och ro, äta VARM mat, inget onödigt spring efter extraskedar, hushållspapper eller så. Pappa har en stående bokning på Danilo och inte helt oväntat så slår jag till på en Pasta Amarcord (pasta, pesto, parmaskinka, parmesan, pinjenötter och ruccolasallad) för....Ja, 11:e gången blir det idag!
För sist firade jag "10-gången-på-raken" med en Mojito :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0