En triologi

2009-03-16 | 19:41:18 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag skrev ju i lördagens inlägg att Viktor och jag var på bio och såg "Män som hatar kvinnor". Författaren, Stieg Larsson, lät bekant på något vis. Och efter en viss fundering så kom jag på att jag faktiskt fick den andra boken i triologin "Flickan som lekte med elden" i födelsedagspresent för några år sedan.
För övrigt är boken på 631 sidor så det är kanske inte den första jag grappar tag i med tanke på allt annat pyssel jag har för mig.

Men nu, eftersom filmen var så fruktanvärt bra måste jag rota igenom dom oupplockade flyttkartonger vi har och leta fram boken. Sedan blir det tidig läggdags med boken i största hugg. Har faktiskt beställt den sista i triologin också, från Adlibris. Jag måste ha lite att ägna mig åt nu när Viktor åker på skidresa med jobbet torsdag - söndag.

I morgon ska Elsa och jag hälsa på Moffe. Hon har sitt BF-datum (beräknad födelse) i morgon, får se när den lill* vill titta ut. Jag har i alla fall hittat världens bästa present och är väl förberedd :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0