Frölunda segrar igen!

2009-03-23 | 22:54:52 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Och så ytterligare en seger till Frölunda!
*dansar segerdans*

Nu står det 2-1 i matcher mot HV71.
På både onsdag och torsdag är det hemmamatcher, och jag ska hålla tummar och tår för att dom vinner båda matcherna. I sådana fall står dom redo för finalen, en final som, av dagens resultat att dömma, verkar bli mot Färjestad (Färjestad slog Skellefteå med 6-0 i kväll). Men HV71 är vassa och vad som helst kan hända.

Men då Frölunda vann guld mot Färjestad, 2005, var jag en av åskådarna inne på Scandinavium. Det är i hästlängder det mäktigaste jag varit med om. Vilken stämning, vilket guldregn, vilken lycka!
Åh, jag hade verkligen velat vara med om det igen...

Klockan närmar sig nu elva och det är snart läggdags.
För ovanlighetens skull (inte) sitter Daniel och Viktor och spelar FIFA.... Sociala varelser!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0