Lekstugor

2009-03-11 | 20:48:00 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer



Kort sagt kan man säga att dom lekstugor som vi tidigare är uppvuxna med har förändrats. Den klassiska lekstugan med liten farsukvist och brutet tak är nästan ett minne blott. I alla fall för oss som gillar lite nytänkande.

Min absoluta favorit kommer i från Vitdesign. En lekstuga i etage med fönster av plexiglas. Perfekt för mina små att leka i så småningom. Även dom två andra lekstugorna, som kommer i från Trädgårdshus, är söta.
Med enkla medel kan man få dom hur fina som helst, den vita är helt "opyntad" medan den svarta pryds av en brevlåda, en liten avsats samt en blomkruka på utsidan.
Nu har jag alltså tagit fram inspiration och ritningar på dessa lekstugor, så nu är det bara upp till min far. Oavsett så vet jag att det kommer bli superfint!
Ser framemot den dagen då jag får, med min egna hammare, snickra ett platsbyggd kök, hänga upp små gardiner, måla möbler och pynta! Jag har helt klart för mig hur det ska se ut så blåbyxorna är redo :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0