Lyckorus!

2009-03-19 | 23:24:44 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Min kära Moffevän fick en liten tjej, Lea!

Strax innan 18.00 fick jag ett tomt sms av henne.
Tomt sms = nu ska jag föda barn :)

Och så blev det alltså.

Dessutom har jag suttit på helspänn sen det sms:et landade i inkorgen.
Vi (Viktor o jag) var klart först ut med att skaffa barn men nu känns det som vardagsmat att få meddelanden om nya graviditeter. Något jag gillar förstås :)

Sitter nu och väntar på det magiska samtalet och jag hoppas att vi får åka dit i morgon och titta på det lilla knytet!
Är bara lite rädd att jag kommer bli sådär bebissugen igen. Men, nu räcker det med barn!
.
Postat av: Caro / Karlsebakken 37

Åh vad roligt, hälsa och gratulera!! Hoppas att förlossningen gick bra och att de mår bra allihopa!



Hoppas allt är bra med dig också och att det går bra där hemma med tjejerna nu när V är borta...!



Fredagskramar C

2009-03-20 @ 12:20:22
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0