Sömn = lyxvara

2009-03-30 | 10:54:10 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Usch, vilken natt!
Elsa har vaknat SJU gånger i natt. Utan någon egentlig anledning. Hon som annars sover nätterna igenom och alltid har gjort. Känner mig som överkörd av tåget. Lade mig precis i sängen för en välförtjänt powernap, startade datorn och så vaknar hon, lilla prinsessan....Typiskt.
Måste ta mig i kragen, har så mycket att göra och fixa innan Branäs. Alltid samma stress innan avfärderna dit trots att vi har allt vi behöver där + tvättmaskin/torktumlare om man inte hinner tvätta något här hemma. Förstår inte varför jag stressar upp mig... I brist på annat att tänka på kanske?!

Nå väl, på ett igen. Sömn är verkligen en lyxvara!

   
Bustrollet Elsa med gröt i hela ansiktet!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0