Tänk om...

2009-03-17 | 14:46:55 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Tänk om det var soligt väder året runt?
Skulle vi då inte vara glada oftare?

Vädret idag har ju varit hur skönt som helst och jag ska nog göra mig redo för våren. Plocka fram vårjackorna, ställa fram alla söta vårskor och sortera ut alla tråkiga koftor och varmfodrade skor. Vinterjackan ska lämnas på kemtvätt. Kanske är jag ute i lite väl god tid men jag vill vara väl förberedd :)
Dessutom ska ju den årliga inventeringen ske, det tar TID!

I morse åkte Elsa och jag till Moffe. Kanske var det sista gången jag fick se hennes fina mage?!
Åt lite frukost där, för det hann jag aldrig göra hemma, och drack lite kaffe. Tog sedan en promenad genom Hagaområdet, spanade in i alla söta butiker. Och trots mitt enorma shoppingsug så gick vi in på både Karltex och Twist & Tango. I den sistnämnda butiker fanns det så många söta klänningar, toppar och sjalar att jag höll på o bli tokig. Men, kortet hade jag lämnat hemma så jag kunde ändå inte falla tillbaka i mina gamla, dåliga vanor. Tur det.

Vi ska ha grillat till middag idag igen.
Brorsan kommer förbi. Mamma och pappa likaså. Mmm, det ska bli så gott så :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0