Nu släpps dom efterlängtade....

2009-03-04 | 22:28:46 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer

......Biljetterna!

I dag kom ett mycket efterlängtat sms. Ett sms i från SF bio.
Det var väldigt, väldigt länge sedan som jag fick nys om att mina favoritböcker skulle bli film. Varenda bok i Shopaholicserien har jag sträckläst. Så tror sjutton att jag blev lycklig!
Jag hade via SF bios hemsida valt att få ett sms utskickat när biljetterna till filmen skulle släppas. Alltså idag.

Smygpremiären hålls onsdagen den 13 mars och huvudpremiären är den 20 mars.
Hoppas att jag får i hop det med familj och projekt så att jag kan gå något av premiärdatumen, annars får jag hålla tillgodo med någon av dom andra visningarna. Ser så mycket fram emot att få se filmen.

Och av tidigare inlägg att dömma så har ju inte min dag varit sådär jättebra. Ingenting, INGENTING har gått som jag velat. Jag har fumlat och klantat mig med allt som kommit i min väg.

Så, dagen fick ett bra slut i alla fall för nu är det läggdags för min del. Daniel och Viktor sitter o kikar på film men jag vill försöka få sovit några timmar i natt i alla fall. I morgon ska Sandra och jag ta en promenad med barnvagnarna, skönt och röra på sig lite även fast jag inte känner mig helt hundra ännu. Förkylningen är av envis art.

Godnatt!

.
Postat av: Caro / Karlsebakken37

Åhh, för en dag du hade igår...! Hoppas att det går lite bättre idag! ;)



Kommer gärna ut och hälsar på vid tillfälle, har inte varit i Lerum sen du gifte dig och det börjar ju bli dags att ge Lars en liten guidad tur så att han får se vart jag växte upp; husen, Aspenäs, Aspenässkolan och allt det andra. Nu ser det ut som att det dröjer ett tag till nästa gång men vi hörs ju, så vi får bara försöka hitta ett tillfälle som passar.



Ha det så bra nu så hörs vi snart igen!



P.s Vad har du haft för barnvagnar? Letandet har börjat och det är ju en riktig djungel det där med barnvagn... Just nu står det mellan Emmaljunga och Easywalker - har du någon erfarenhet med någon av deras modeller?? D.s

2009-03-05 @ 12:41:38
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0