Va é nu detta?!!

2009-03-12 | 21:01:56 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Har vädergudarna stuckit på semester eller?

JAG VILL INTE HA MER SNÖ!

Snön hör hemma i Branäs (där älskar jag den och jublar när det snöar.) men i Göteborg vill vi ha sol och vårväder. Jag vill plocka fram alla fina vårskor och söta klänningar. Mäkta besviken är jag. Vädret i går va ju så underbart. Suck.

Efter att Viktor slutat jobbet packade vi alla in oss i bilen. Elsa har vuxit ur sin bilbarnstol för länge sen men först idag fick vi tummen ur och köpa en ny. Egentligen har vi sparat den som Wilma hade men den är alldeles för klumpig och passar helt enkelt inte i våran bil. Det blev en från Akta Graco i stället och Elsa verkade gilla den, för hon somnade på vägen hem :)

Karina bjöd oss på middag idag så vi åkte direkt dit hem. Kändes nästan löjligt att åka två gator upp med bil, men nu var vi ju redan fastbältade. Efter maten fick vi lite kaffe och banankaka. Tjejerna lekte lika vilt som alltid medan Viktor och Jonas fastnade framför Playstation som vanligt.
Nu ska jag återgå till tv´n, matchen mellan Frölunda och Luleå!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0