Välkommen sommartid!

2009-03-29 | 23:13:53 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Sommartid!
Det var med nöje som vi drog fram klockan i morse. Visserligen så kändes det som om barnen vaknade tidigare, men av tanken på vi nu ska tåga mot sommaren så spelade det inte så stor roll.

Viktor hade lust o hitta på något idag medan jag bara ville sova. Har varit sjukt trött hela dagen och tog mig faktiskt en powernap efter lunch. Ja, precis så som dom gör på dagis :)
Karina bjöd upp oss på fika. Egentligen hade vi redan tagit oss varsin kaffe precis innan. Dom hade tidigare varit inne på salongen som Karina jobbar på och idag fick Jonas vara försökskanin till ett projekt.... Tänker lämna det ämnet här och nu men jag trodde det skulle bli värre än vad det blev , ha ha!
Ja, dom var ju här på middag i går också, skrev inköpslista inför Branäsresan osv. Fick också reda på en god nyhet som verkligen var en "top of the day"....
Och banankakan som jag slängde ihop i går blev såå god. Jag är grym på att baka ;)

Nå väl, efter att ha fyllt magen med onyttigheter under fikan så lastade vi in oss i bilen då vi blev bjudna på middag hos svärföräldrarna. Fiskgratäng stod på menyn och den var riktigt, riktigt god.
Wilma hade förresten på sig sin nya DKNYjacka idag med en halsduk till, hon var så docksöt!

Dags för sängen. Ska ta en tripp till Intersport i morgon och köpa ett par specialsulor till mina pjäxor. Så går det när man har fötts med....ja, jag vet inte vad jag ska kalla mina konstiga fötter. Och värre har dom blivit efter två graviditeter. Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0