ZzzZzZzz.....

2009-03-13 | 11:36:42 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Åh, jag har nästan inte sovit nånting i natt.
Elsa vaknade vid 02-tiden, så jag bar över henne till våran säng. När jag då vaknade kändes det som om klockan var 5-6 på morgonen men icke. Förstår inte varför hon gjort så här två nätter i rad nu. Jag behöver SÖMN!

Så, svärmor skulle kommit o hämtat Wilma idag, precis som alla andra fredagar. Men så ringde hon och var sjuk. Alltså blev det heller ingen fika för mig och Elsa med mammagruppen från Familjeliv. Så typiskt. Och så hade jag lovat Moffe att lämna babyskyddet till henne som dom ska ha till sina kommande lilla bebbe.
Egentligen borde jag ta mig i kragen och ta en promenad med barnen men av nån anledning så är det inte mycket jag orkar eller har lust för.

Få blicka fram mot kvällen, Let´s dance på tv och ett glas vitt vin.
Hej så länge!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0