Äntligen helg!

2009-05-08 | 21:57:43 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Typiskt Sverige, typiskt.
Matchen är ännu inte slut men jag vill se några mål!
Överlag rent uruselt spelat....

Sitter i soffan och gäspar i kapp till matchen. Är toktrött.
Gick upp lika tidigt som vanligt. Viktor fortsatte att riva i köket. Vi har nu delat upp det i två delar, dels den delen där kökbänkar/skåp är nu och den andra delen är där köket kommer att byggas. Känns som en bra lösning då man inte behöver ta bort det gamla förrän det nya är färdigt "bakom plasten". Får nog lägga upp en bild i morgon och visa upp vårat verk....
Så under tiden som Viktor grejade här hemma satt jag på jobbet och gjorde bokslut för april. Jag känner mig så efter i huvudet när jag inte är riktigt frisk. Jag hostar som...jag vet inte vad. Låter som en gammal tant på rösten dessutom.

Oavsett så överlevde jag arbetspasset. Nu är jag mer än värd en lugn stund i soffan. Gäsp, gäsp.
Det är läggdags snart också :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0