At home

2009-05-11 | 12:56:57 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Gick med Wilma till dagis som vanligt i morse.
Fem minuter efter att jag kommit hem ringde dom o sa att hon hade feber.
Jahopp, på med kläderna, Elsa i vagnen....igen.

Hon ligger i soffan och tittar på Teletubbies. Vanligen får man se hennes filmer ett tiotal gånger och jag undrar hur många gånger det kan bli idag.
Jag hade en del saker planerade idag men det blev inte mycket med det. Typiskt.
Typiskt är det också att dessa sjukdomar ALDRIG verkar ge sig.

Tänkte ägna dagen åt att surfa efter lite mer köksinspiration. Jag tror jag åtminstone vet vilka stolar jag vill ha. Visserligen så har dom inte många månader på nacken, dom vi hade tidigare. Men, när det nya köket står klart så måste det ju självfallet inhandlas nya möbler också :)
Undrar vad Viktor säger om det?!!

Återkommer lite senare, får ägna mig åt Wilma lite emellanåt också!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0