Dagens rapport

2009-05-29 | 23:38:54 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Idag har dagen känts en smula bättre. Vet inte vad som hänt med mitt humör?!
Jobbade först några timmar på förmiddagen eftersom Viktor numera är pappaledig på fredagar. Elsa, den lille stackaren, vaknade med feber i morse - vad är detta? Trodde vi hade blivit kvitt alla sjukdomar!

Viktor stack och tränade och jag roade mig med att bara ligga på soffan...hmm... Men lagom när jag höll på o falla i sömn så kom Wilma hem då hon varit med sin farmor under dagen. Typiskt. Så lite senare kom Daniel och Magnus förbi och sa hej. Något som händer så fort solen tittar fram, att folk "kommer förbi" oanmälda. Alltid lika trevligt tycker jag.

Jonas och jag tog sen med oss Olivia och Wilma ner till centrum, Viktor fick stanna hemma hos Elsa. Under denna helgen pågår Lerumsdagarna, ett måste för Lerumspatrioter som mig :)
Tjejerna roade sig med dom åkattraktioner som fanns på plats. Dom tjöt av lycka! Karina mötte upp oss innan vi traskade hemåt allihopa. Och i vanlig ordning blev det gemensam middag, grillade kamben med potatissallad till. Gott var det! Nu sitter Jonas, Viktor och Daniel i vanlig ordning och spelar tv-spel. Mina ögon går i kors så det enda botemedlet just nu är nog sömn. I morgon vankas det "big party" för tre herrar som fyller trettio. Ser verkligen framemot att få komma utanför väggarna utan packning med blöjor och nappflaskor.



Men som sagt, nu är det läggdags. Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0