Elsas på besök hos fotografen

2009-05-15 | 17:10:20 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Först i morse åkte jag upp och jobbade lite. Glömde dock att ta med mig posten (från postboxen) så det fanns inte så värst mycket att göra, det blev en tre timmar förstås, vilket räcker :)
Väl hemma så låg Viktor på knäna och lade klinkers i hallen. När han tog bort den gamla dörrkarmen följde en del plattor med (byggnadsfirman som renoverade huset innan vi köpte det hade smart nog kaklat in karmen...hmm). Det var bara o sätta dit nya, som tur var fick vi tag på ett paket likadana!
Och så hade han handlat material för att färdigställa hallen. Jag fick en litet gnälligt ryck i går och muttrade lite försynt om att hallen ser ut som...jag vet inte vad. Han fattade ju helt klart hinten i alla fall!

Och klockan tre hade vi tid hos Ahlsens foto för Elsa. Egentligen var det 6-månaders fotografering som skulle ske men vi har hela tiden fått skjuta fram det eftersom det huserat så många sjukdomar här på sistone. I morse var Elsa dock rejält snorig men jag tänkte ändå att det inte fanns någon återvändo. Hon hinner bli långt över året i sådana fall, om man ska vänta tills näsan inte rinner. Dessvärre märkte vi, när vi väl kommit till studion, att lilla sessan hade feber. Vi fick i alla fall söta bilder på henne. Och dom bilderna måste vi vänta EN HEL VECKA på...

Viktor är nu och tränar, Elsa sover, Wilma leker i sitt rum. Lite qualitytime för mig alltså. Vi hoppas på att barnen somnar tidigt i kväll, köpte lite vin och skaldjur med oss hem.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0