En eloge till mig själv

2009-05-17 | 22:30:27 | Kategori: Hem & inredning | 1 kommentarer
Trots ihållande feber och en krafig förkylning på det, har jag inte kunnat hålla mig i från våra projekt här hemma. Viktor fortsatte att snickra i hallen, bland annat med foder till den nya dörren. Och jag fick ett redigt ryck och rensade ut garaget. EN HEL släpkärra full med skit! Viktor satte nämligen dit den gamla ytterdörren där redan i går. Men eftersom jag var i princip sängliggandes hela dagen i går så fick jag inte ork förrän idag.
Ork och ork, svetten rann och det kändes som om hela världen snurrade. Men trots att jag rent ut sagt mådde skit så kunde jag inte låta bli. Fick också målat lådorna till byrån för en tredje och sista gång (förhoppningsvis). Ja, jag kan inte annat än att berömma mig själv :)


Ovan: Byrålådornas forna beige/gula färg är ett minne blott.
(Den vita färgen är blank men det gick inte att få fram med mobilkameran)


I morgon ska jag ta en sväng in till stan, alldeles barnfri, alldeles ensam. Wilma behöver lite påfyllning i garderoben. Hon har ränt i väg något otroligt på längden på sistone. Ska möta upp Karina som alltid é lika sugen på shopping som mig :) Jonas och Viktor tror att det är med viss säkerhet som dom släpper i väg oss, att vi ska "hjälpa" varandra att inte handla för mycket. Jag tror dock att det blir motsatt effekt, att vi kommer handla för mycket...
Ser verkligen framemot morgondagen, att få handla i LUGN och RO....
Hoppas bara att detta eländiga sjukdomstillstånd hinner ge sig tills i morgon, idag känns det inte så självklart.
.
Postat av: Nikita

Tänkte bara tipsa om en nystartad tävling i min blogg

Vinn en valfri väggtext från VinylaHem

http://nikital.blogg.se/2009/may/tavling-vinn-valfri-vaggtext-ifran-vinylahe.html

2009-05-18 @ 09:10:45
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0