God morgon!

2009-05-27 | 11:14:59 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Hurra! Äntligen lyckades jag masa mig upp i morse.
Varenda morgon lyckas jag snooza allt för länge vilket innebär ett maratonrace till dagis. Alltid, alltid minst 10 minuter sen. Men i morse gick jag faktiskt upp när klockan ringde.

Vi stannade kvar en stund på dagis, den lilla killen jag nämnde i gårdagens inlägg blev helt paralyserad av synen av Elsa. Hon var mest intresserad av alla leksaker och släppte till och med mina händer när hon stod upp. Antingen så kommer den lilla damen att börja knalla inom dom närmsta dagarna eller så kan det dröja ett par månader till. Men man märker att hon bara blir mer och mer stabil. Gud, tiden går så fort!



Hittade denna bild i mobilen. Det har blivit lite av en vardaglig rutin, när vädret tillåter givetvis, att knalla till mataffären och köpa oss varsin glass. Både Wilma och Elsa är galna i glass och det är väl Elsa som äter den största delen av min. Fick, för en tid sedan, ett gäng glasscheckar av pappa. Så vi kan köpa glass för flera hundra kronor. Trots att det händer rätt ofta har jag fortfarande en rejäl bunt kvar :)

Tänkte utföra lite hushållssysslor nu. I eftermiddag ska Viktor i väg och träna och när han kommit tillbaka ska jag gå upp till Jonas för att boka våran resa till Astrid Lindgrens värld. Vi skulle ha åkt dit förra sommaren men eftersom jag hoppade omkring på kryckor, som en och en annan osmidig elefant, så kändes det inte så aktuellt.
Äsch, plikterna väntar! Hörs sen!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0