Hugo får pryda mig

2009-05-27 | 20:57:22 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Efter att Viktor kommit från jobbet åkte vi ner till Synsam för att hitta mig ett par glasögon. Det paret från Efva Attling som jag hittade i går fanns dock inte där så jag fick börja om på ny kula.

Det första paret, ett par från Hugo Boss, kände helrätt och jag hängde inte tillbaka det paret som jag gjorde med dom andra som jag var tveksamma till. Så med på prov hängde ett par transparenta från Gucci samt det paret från Hugo Boss. Och efter att ha lallat runt med dom på så har jag bestämt mig; Det blir Hugo som får pryda mig!



I morgon kl. 15 har jag tid hos optikern igen och ska då göra beställningen.
För visst vore dom snyggare utan dom där etiketterna ?!
Ps. Lägg märke till min snygga "efter-graviditets-lugg" :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0