Hutter, hutter...

2009-05-16 | 12:55:43 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
...Nu ligger jag i soffan och fryser. IGEN.
Förra helgen var jag också sjuk och nu börjar jag bli smått tokig på det här.

Milla o Anders ska egentligen komma hit på middag men jag vet inte om jag orkar. Dessutom har jag sån halsont att inte ens godis smakar gott (ni som känner mig vet att det är rätt illa då, ha ha).
Nå väl, en Alvedon, ett glas juice och bums i säng.

Hela den här dagen känns...inte alls bra.
Viktor var ute och sprang i morse (två mil i sann ishockeyanda), var inte hemma förrän halv tolv men jag hoppas verkligen att han gör färdigt hallen i helgen eftersom han lovade mig det. Det är det som väger tyngst på mina axlar just nu, kaoset i hallen. Hoppas att jag är bättre i morgon så får det nog bli en tripp till IKEA. Passa på innan bidrag och löningar....
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0