I sommarens soliga dagar

2009-05-03 | 12:31:21 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Vilken härlig helg det har varit!
Vi har inte gjort allt för många knop egentligen, utan mest njutig av solskenet. Idag är vädret dock sämre så jag passade på att storstäda huset (traditionsenligt på söndagar) och Viktor är uppe på taket o justerar solpanelen. Svärföräldrarna kom i förmiddags och hämtade båda barnen, skönt me lite egentid även fast den avsätts för städning av alla saker. Både Wilma och Elsa lär vara lagom trötta efter flera timmars lek på lekparken.

I går köpte Viktor en ny pool till Wilma. Hon har tjatat på oss sen i mars månad om att få en ny pool. Vi fyllde upp den med ljummet vatten och efter några timmars bad var hon som ett russin. Dock lika lycklig för det. Tog en promenad ner till centrum, köpte lite lördagsgodis (aja baja säger kostpolisen) men gott va dé!


Wilma kände sig nog lyckligast i världen över den nya poolen!




Elsa sällskapar Viktor och mig över en kopp kaffe


Elsa i tvättkorgen. Viktors smarta idé (tyckte han ja) att placera henne där
när jag hänger tvätt, då vet jag ju vart jag har henne :)

Ja som sagt, en alldeles underbar helg! Hoppas bara att det fina vädret kommer tillbaka så att det inte var detta som vädergudarna erbjöd i sommarvädersväg.
Nu är det dags för en välförtjänt kaffe. Hörs senare!
.
Postat av: Nikita

Tipsar om en ny tävling på min blogg,

Fina priser från Lollopard i vinstpotten

Tävla gärna!

http://nikital.blogg.se/2009/may/tavling-lollopard.html

2009-05-04 @ 02:57:01
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0