Just det...

2009-05-27 | 11:25:11 | Kategori: Jossie | 1 kommentarer
.....bilderna på lördagens outfit och "dom där" skorna som råkade hoppa ner i påsen.

Klänningen är som sagt från Nolita och har små söta knappar i ringningen (syns inte så bra på bilden). Den är toksöt på, kanske en smula för kort för min smak men så länge man håller sig på fötterna ska det nog inte vara någon fara :)
Skorna är cremevita med träklack, lagom höjd för vingliga fester!

Och så på bilden längst ner, remsandaler ("Jesus"sandaler!) också från Bianco. Daniel tyckte nog att mina argument för att köpa dom var lite...ja, vad ska man säga...annorlunda för jag poängterade att jag gillade dom på insidan också!



.
Postat av: Milla

I love it! du får följa mitt motto, ju kortare desto bättre! :-D

2009-05-27 @ 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0