Me, mrs Brownie

2009-05-05 | 21:53:02 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Hinner med ett litet blogginlägg innan min hårfärg ska sköljas ur :)
Även fast jag har brunt hår så är det inte mörkt nog, enligt min mening alltså. Sen känns håret alltid fräschare efter en omgång toning i.

Usch, jag fick sån panik förut. Jag skulle ge Elsa sista målet, välling. Hon gapar alltid friskt som det matvrak hon är. Men nu ville hon inte ha. Hon drog bort nappflaskan med händerna, gång på gång. Efter några försök så började hon hosta och hulka sig. Jag lutade henne framåt och såg något rosa i hennes mun. Stoppade in mina fingrar och drog sedan ut ett rosa Hello Kitty plåster!
Det plåstret såg jag på soffan strax innan vi satte oss där. Mindes också att Wilma hämtade sina plåster då hon upptäckte ett näst in till obefintligt sår på fingret.
Jag bara undrar vad som hade hänt om jag gått och lagt Elsa i stället för att försöka fortsätta ge henne mat. Nu sover hon visserligen på mage, vilket hade varit bra av den orsaken, men ändå. Nä fy sjutton.
Snarast möjligt lär vi nog få göra en röjning i Wilmas rum efter diverse småsaker. Det kan ju hända när man minst anar det!

Dags att skölja ut färgen nu.
Återkommer om en stund med resultatet :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0