Så nära frukost på sängen man kan komma

2009-05-07 | 09:54:31 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Åh, min älskade man kom hem med färska frallor i morse.
Han vet precis vad en sjuk dam kan behöva :)
Och så självfallet Lerums tidning, he he.



Efter att jag avnjutit frukosten i lugnan ro så ringde läkaren. Jag hade själv ringt till dom i går för nu börjar jag bli trött på karusellerna kring alla sjukdomar. Dom kommer om och om igen.
Så efter lite (ehm...mycket) tjat fick jag en tid, idag 15.45. Tänker inte gå därifrån med något luddigt resultat eller den vanliga, klassiska kommentaren "det är bara ett virus".
Ingenting är bara längre.

Ska passa på o ta en liten susare medan Elsa ändå sover. Sen är det tillbaka till verkligheten som gäller. Wilma går bara till 13.00 idag så man får se till och ta vara på tiden helt enkelt.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0