Sömnbrist

2009-05-05 | 09:49:30 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Två skitnätter på raken.
Men jag har bara difusa minnen av att barnen vaknat mitt i natten, klockslag minns jag inte. Är på väg till sängen nu men fick slänga i mig lite frukost först.

Och efter den första natten, alltså natten till i går, då vaknade jag med huvudvärk.
Sen till dagis, sen till jobbet.
Jobbade fram till halv två.
Hem och gav Elsa lunch. Hämtade Wilma.
Hem igen. Dammsugning och undanplockning.
Gick till Ica med barnen för att handla.
Hem igen och lagade mat. Sen gav jag upp. Somnade på soffan.
Men så kom ändå en sömnlös natt igen.

Ögonen svider av bristen på sömn och på tal om det, ögon alltså, så ska jag på synundersökning idag. Kommer väl se sämre än någonsin nu, ha ha! Nä, dags att stänga av datorn, måste ladda batteriet.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0