Spåkula till salu?!

2009-05-12 | 22:51:06 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Mottot "Kan själv" börjar tidigt. Lilla Elsa vill gärna kunna själv. Härom dagen när Viktor hämtade Elsa från sängen så stod hon upp. Ja, sen dess vill hon inte annat än att stå! Snart springer väl ungen omkring som en tok, likt hennes storasyster?!





Jag undrar verkligen hur det kommer att gå o tampas med dom sen?!
Det är rätt mycket frågor och funderingar kring barnen. Inte för att det spelar någon roll men man kan ändå inte låta bli att fundera :)
Vad kommer dom att jobba med? Hur kommer dom bli som tonåringar? Hur kommer dom se på mig och Viktor som föräldrar?

Som sagt, frågorna är många och svaren droppar av, ett efter ett, genom åren... Känns lite typiskt mig att vela ha facit på allt här i livet... Hade jag haft en spåkula eller ett sjätte sinne hade jag missbrukat det in i graven!

Nu ska jag jag ägna ett koncentrerat öga till Eurovision Song contest. Många katastrofa bidrag må jag säga! Håller stenhårt på Malena, tycker faktiskt att hennes bidrag är värda en del poäng åtminstone.
Vi, kära läsare, hörs vidare i morgon! Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0