Stackars, stackars...

2009-05-06 | 09:19:27 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
....mig!

Just nu är jag mindre glad. Rent av skitförbannad.
Ligger i sängen med feber, fryser som en...jag vet inte vad. Är totalt igentäppt i näsan av den dunderförkylning jag drabbats av. Och som grädde på moset en molande huvudvärk.
Jag vill inte ha mer sjukdomar!
Jag vill bli frisk nu!

Idag skulle dessutom mammor och bebisar från Familjeliv (vi träffas då och då) på "Gardenparty" hemma hos Karin. Något som alltså fullständigt sket sig. Min kusin, som numera bor i Malmö, var också med i gruppen när hon bodde här. Henne och hennes lilla Smilla har jag inte träffat sedan januari, vilket är evigheter sedan.
Jag blir så less.

Ordagrant att jag ska dra täcket över huvudet. Hoppas bara att Elsa sover på några timmar annars får jag nog ringa efter Viktor så får han komma och hjälpa mig....Ja, fy f-n!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0