Vilka djupa problem!

2009-05-26 | 11:45:11 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Hämtade ut min söta skapelse från Nolita i går. Det var närmare en månad sedan jag beställde den (från Nelly.com) men vid varje tillfälle som jag varit i mataffären (utlämningsstället) så har jag glömt att ta med mig lappen. Och eftersom systrarna Ekfeldt är mer eller mindre ökända för sådana slarvigheter så kändes det ännu viktigare att ha med sig den.
Så i går när jag skulle betala räkningar hittade jag den! Hurra!

Den är bedårande. Sockersöt.

Men.... Vad sjutton ska jag ha på fötterna?!
Min klädkammare innehåller oräkneliga par ballerina, high heels och sneakers. Trots det finns det ingen sko som känns klockren till. Alltså, Josefin måste bege sig ut på jakt. Jakten efter den perfekta skon.

Så återstår efterföljande problem, färgen på skorna. Jag har en bild framför mig hur modellen ska se ut men varken brunt eller svart gör sig särskilt bra till klänningen. Och dom vita modellerna som finns på marknadena kan kännas en smula för "fjortis". I eftermiddag ska jag in till stan, har en tid hos ögonläkaren, och tänkte samtidigt ta mig en redig runda på stan. Eftersom jag inte får köra bil hem sen (dom droppar något pupillvidgande i ögat och bilkörning rekommenderas ej 3-4 timmar efteråt) har jag bett Daniel att köra mig hem, han slutar ändå vid den tiden. Hoppas, hoppas bara att jag hittar skon med stort S.

Annars får jag gå "bakvägen" och köpa en ny klänning :)
Det skulle Viktor nog gilla.............inte.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0