Ett litet hej!

2009-11-19 | 12:14:05 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nu måste jag egentligen ila i väg. Ska göra mig i ordning inför dagens arbetspass.
Syrran har varit i butiken nu på förmiddagen, men nu när Wilma slutar dagis för dagen så ska hon ta med barnen till Alingsås. Mormor o morfar har ju flyttat dit och vill mer än gärna ha lite finbesök :)
Jag får roa mig på egen hand i butiken.

Har under förmiddagen bokat in en ny annons i Lerums tidning och ska ha ett möte med dom senare. I morgon väntar ett möte med Gripsholm. Almanackan börjar få lite fler anteckningar allt eftersom :)

I kväll är jag gräsänka och tänkte roa mig med att röja undan här i huset. Man märker verkligen hur tiden försvinner när båda arbetar. Viktor ska till Scandinavium och heja fram Frölunda till en seger mot Brynäs.
Önskar flera gånger dagligen att vi hade en egen städerska i stället, en som kunde röja upp i barnens rum, ta hand om all tvätt o samtidigt hålla huset skinande rent. Så som det var på den tiden innan jag började jobba! Nå väl, jag håller rätt hårt fast vid mina vardagliga rutiner ändå, hur trött jag än må vara.

Vi hörs lite senare! Ha en bra dag!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0