Formex 2010

2009-11-16 | 12:19:10 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Kom precis på att vi måste boka in en tripp till Stockholm. Den 21-24 januari 2010 är det dags för Formexmässan. Det finns flertalet leverantörer som köper in likvärdiga produkter som dom vi har i från Tripple House/Home art. Tror också att det kan vara en god idé att knyta nya kontakter och se lite annat.

Hoppas dock på sömn på ett lyxhotell... Åh, hotellfrukost! Jag längtar redan. Jag är klar för att åka upp, vem det blir mer vet jag inte. Syrran har nog inte så stort behåll av det, knappt hon kan uttrycka sig över vilken färg hon tycker är snyggast :)

.
Postat av: Lollo

Jag hade inte tackat nej ;)

2009-11-19 @ 21:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0