Gräsänka rapporterar

2009-11-14 | 21:54:32 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Fort som fasen sprang jag ut i hallen för att hämta min påse med wingummin. Tills jag kom på att jag inte behöver hinna före den andra gamen i familjen. Viktor alltså.
Som jag nämnde i går så är jag ju gräsänka idag. Faktiskt väldigt skönt. Slappa i soffan utan massa oväsende från tv´n eller tv-spelet. Tugga godis och smaska på utan att störa någon.

Jobbade idag och fick inte stängt förrän kl. 16, egentligen stänger vi 15.00, men man vill inte direkt kasta ut kunderna heller. Om man jämför med dag ett i butiken så blir det fler och fler julklappar nu. Lite kul faktiskt!
Wilma fick turen på sin sida idag och åkte med pappa, syrran och Kristoffer på Frölundas match mot Rögle. Vinst såklart! Vi åt sedan middag hos mor och far, Africana. Jag säger det igen, det är otroligt gott med hemlagad mat, slippa pizza/gatukök/thaimat eller vad det nu kan vara.


Frölundas supportar: Wilma iklädd Frölundatröja, morfar Janne och Elsa (som mest säger "dä-pa" = titta där lampa)

Jahopp, vad ska mamma Josefin hitta på nu tro?
Barnen sover.... Tidigt i säng blir det i alla fall, en ny arbetsdag i morgon!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0