Hektiskt för en nybliven butikschef

2009-11-13 | 23:40:48 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Uteblivna blogginlägg beror helt enkelt på en obotlig trötthet. Det är FRUKTANSVÄRT kul att styra och ställa i en butik :) Skämt o sido, det är fruktansvärt kul med butiken och vi har fått riktigt bra respons. Dels beröm för hur lokalen har gjorts om men även för varorna. Och tro sjutton att det är roligare att sälja något som man själv gillar. Gripsholms handdukar fick Bäst i test (25 av 25 möjliga), vi använder alla deras textilier hemma och är toknöjda. Lexington tycker jag personligen är av hutlösa priser till kass kvalitet, handdukar som luddar, påslakanseten med satäng i blir noppriga osv. Så när det gäller påslakan är det Gripsholm eller GANT som gäller för hela slanten.

Kort sagt, det har gått över förväntan bra med butiken och jag känner mig otroligt nöjd.

Japp, idag är det min födelsedag, fredagen den 13e :)
Har ett svagt minne av att Viktor grattade mig i morse men blev desto mer uppvaktad efter avslutat arbetspass. Vi, mina föräldrar, min syster, hennes pojkvän/kompis (?), svärföräldrarna och min lilla familj, åt middag på Aludden. Brorsan och Lollo for till London men lämnade i alla fall ett paket innan avfärd!
Fick ett par supersnygga stövlar/boots, flertalet klädesplagg, ett smycke och en ansiktsbehandling med tillhörande makeup. Ja, så mina glasögon fick jag av pappa redan under sensommaren. Något som han kom i håg men inte mamma! Middagen var helt gudomlig, jag tog en fiskrätt och njöt till sista skeden.

Har mest legat o slappat i soffan, läggdags för min del nu. Jag jobbar både i morgon och på söndag så det gäller att vara fit for fight! Vi hörs vidare i morgon då jag är gräsänka. Viktor ska till Långedrag på herrmiddag, fniss!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0