Ja, jag är duktig!

2009-11-15 | 19:17:50 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Upp tidigt i ottan och ta hand om barnen på bästa sätt. Viktor stack i väg på innebandymatch och jag gjorde mig i ordning inför dagens arbetspass. Efter att Viktor kommit hem (efter en förlust) så åkte jag o hämtade upp syrran och vi begav oss till butiken. Känns faktiskt riktigt kul att tillbringa tiden där, det var något lugnare idag så jag stack ner till centrum och bytte mina stövlar som jag fick i födelsedagspresent av svärföräldrarna. Hittade i stället ett par helsvarta mc-boots.... Som jag har letat!
Dessutom lyckades jag få rabatt på dom :)
Jag gillade stövlarna jag fick skarpt men föll desto mer för dessa.

Väl tillbaka i butiken så smet jag över till grannbutiken. Hittade där en tunika och en scarf. Ooopsi! Får försöka smyga in påsarna eller vänta tills Viktor gått och lagt sig!

Åt middag hos mor och far. Även mormor och morfar gästade oss. Och nu, sista arbetspasset för idag, mina bokföringsuppgifter på firman. Ska även sköta bokföringen för Ljuva hem härifrån. Much to do! Ska arbeta på nu så att jag kommer hem i någorlunda tid.
Många timmars arbete = fet lön = shopping = me like!
Även fast sanningen är att det mesta går till alla räkningar man får i tid och otid så känns det bättre för stunden att tänka så ;) Oavsett så känner jag mig duktig som den arbetsnarkoman jag blivit!

Hörs senare! Ha en fortsatt bra söndag!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0