Läggdags, maybe...

2009-11-15 | 23:24:18 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Någon vaken?
Ja, de människor som arbetar normala tider ligger väl o sussar gott nu misstänker jag. Egentligen är jag så trött att det svider i ögonen men ändå fastnar jag här vid datorn. Spanar på "Heartbreak Hotel", som går på TV4, med ett halvt öga.

Hittade mina nyinköpta boots på nätet, så här ser de ut:

 

(Bilder från Brandos.)

Ja, jag gillar dom skarpt. Min oplanerade viktnedgång har gett mig en spark i baken o det känns så mycket roligare att klä sig varje dag. Annars har det lätt blivit att man hoppat ner i "dom där" svarta leggingsen och "den där" vita eller svarta tunikan. Fegt o tråkigt. Sen så är det ju ett plus att jobba i butik där inte mjukisbrallor med barndreggel fungerar :)

Nä, om jag ska bege mig mot sängen kanske? Vi hörs i morgon! Godnatt!

.
Postat av: Else-Linn

Riktigt snygga skor måste jag säga :)

2009-11-15 @ 23:38:27
URL: http://thelinnlife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0