Lyxigt i vardagen

2009-11-04 | 12:19:32 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Sitter som en hök över SF´s hemsida. Biljetterna till Twilight New Moon har släppts. Kan ju kort sagt säga att det är en omöjlighet att ens komma in på sidan, ett par gånger har jag lyckats men lika fort kastats ut igen.

Förresten i morse blev syrran och jag bjudna på lite lyx. Mamma hade bokat klipptid för oss båda. En ny salong, Studio K, har öppnat i Solkatten i Lerum. Och jag har bara gott att säga om salongen, trevlig personal, noggranna och duktiga. Men framför allt en eloge för det lilla extra. Sköljstolarna hade utfällbart fotstöd, så man låg som i en säng, det var också inbyggd massage i stolarna. Tvättade håret gjorde dom noggrannt med hårbottenmassage.
Dessutom var personalen inte sådär jobbigt "tjötiga" som en del frisörer kan vara, lagom är bäst. Efter klippningen fick jag en cappuchino med tillhörande nougatbit. Lovely! Viktigast av allt, jag blev nöjd med frisyren också. Min raka lugg klipptes fram igen :)

Garanterat så kommer vi gå dit igen, ja tills Karina slutar sin mammaledighet förstås!
.
Postat av: Stina

Lyx i vardagen kan du behöva dessa hektiska dagar! Tycker allt att det är trist att missa VIP kvällen, men som sagt så tänker jag bjuda in mig i juletider (när du antagligen kommer ha som mest att göra där uppe..) och titta på hur fint ni har fått det. Med all den planering kan det ju inte bli annat än bra! :o) Gissar iofs att det inte passar en studentplånbok men titta kan man ju alltid göra ;o)



Nu vankas det hundcafé med Malva, Hanna Svensson och hennes hund Jack. Hem å sova för lilla Malva två h enligt planeringen å sen blir vi hämntade för att åka till skogen och viltspåra. Hon har det också hektiskt för att vara så liten...hade även bokat in en lekdejt men den fick jag avboka, allt kan inte hinnas med på en och samma dag! I morgon ska vi göra absolut ingenting å det ska bli skönt! Mycket med uppsats å iväg varenda e m på något så det är fullt upp!



Ha en finfin helg och stor kram!

2009-11-07 @ 09:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0