Ner i varv

2009-11-01 | 20:10:21 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Först efter dagens (hårda) arbete har jag börjat lugna ner mig. Jag kände att kroppen och hjärnan plötsligt gick ner några hundra varv. Kanske får jag då sova i natt?

Butiksdisken är färdig. Ja så pass färdig att jag kunde lägga dit wellpappen, presentkartongerna, häftapparaten och allt annat vi köpt. Snyggt och prydligt. Vi satte upp två vägghyllor bakom disken, monterade upp hållarna för presentpappret (pappret sattes till och med dit).
Top of the day var nog ändå att få ta bort pappen på golvet, känslan blir helt annorlunda. Lollo svabbade dessutom golvet ett par gånger för att få se dess egentliga färg.
Våningsborden som vi köpte av SSC fick också varsin given plats. Ja, kort sagt, var sak har sin plats nu. Sedan om man väljer o möblera om så är det en annan femma. Nu börjar det likna en butik.

I morgon kommer leverans ett, fem stycken pallar fulla med varor. Något som fylls på redan på tisdag och onsdag. Så veckan inleds med hårt arbete. Det ska packas upp, bockas av, prismärkas osv.

Jonas, Karina, Olivia och sötaste Viola kom förbi. Helt otroligt att mina små varit så små! Jag blir alldeles sjuk! Nää, nu ska jag bara njuta av tystheten och lugnet. I morgon är det på ett igen!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0