Nervöst...

2009-11-11 | 13:39:13 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Tog i morse en frukost på Delikatessen med Sandra och Lucas. En baguette med brie och salami blev det. Barnen blev otåliga rätt fort och det går väl an att dom knallar omkring så länge det inte är andra gäster där. På förmiddagarna brukar det vara rätt lugnt, innan lunchrusningen alltså. Så, vi fick packa ihop när våra små inte ville sitta still längre.

Känner mig otroligt nervös inför i kväll. Är butiken bra? Är butiken snyggt upplagd? Vad kommer folk att tycka? Magen går på högvarv av nervositet. Det kommer nog gå bättre än väntat. Får jag igång kassaapparaten och allt där i kring så är det nog lugna gatan. Det är så många tagneter hit o dit o lära sig.

Elsa sover som en stock och jag ska passa på o jobba klart innan det är dags att hämta Wilma. Ta mig en kopp kaffe o lugna magen lite kanske...
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0