Nu har jag lyxat till det igen!

2009-11-09 | 22:31:11 | Kategori: Jossie gillar | 0 kommentarer
Lite lyx i tillvaron ja. Det har jag ju nämnt tidigare. Idag lyxade jag till det med att spontant köpa mig en iPhone. En vit blank iPhone. Min, bara min.



Viktor är hemma sjuk idag så jag pep i väg på lite ärenden medan Elsa sov. Fick sett ut rätt nyans till våran logga hos skyltmakaren, köpte lite till butiken på Panduro och gjorde i ordning lite bland pappersarbetet.

Efter att Wilma slutat dagis åkte vi till butiken där vi har slitit som djur. Hon lekte med snögubbar och andra prydnadsfigurer medan vi organiserade, prismärkte och ändrade om. Våran hjältinna Moffe var med o hjälpte till, det känns så mycket tryggare då. Företaget, butiken i goda och vana händer :)

Hoppas att betalterminalen och kassaapparaten kommer i morgon. Då ska det programmeras även där. Mycket att lära sig. Förresten så har den här resan varit rätt bra för mig. Har loosat några kilon i vikt bara på grund av stress. Me like! Snabbmat, godis, Coca Cola och ändå gå ner i vikt. Det ni ;)
Kommer ihåg inför bröllopet att kilona bara rann av mig. Dom två sista veckorna och jag fick tacka mig själv för att jag köpte en brudklänning med korsettsnörning, annars hade det varit kört. Jag minskade minst fem centimeter runt om. Äsch, det är väl en kortvarig lycka. Lite rutiner på detta så sitter kilona som en smäck igen. Eller så kanske jag ska ta tillfället i akt och fullfölja det hela.

Nu ska jag ägna tiden åt min nya älskling, iPhonen :)
Hörs vidare i morgon!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0