Praktiskt shopping

2009-11-24 | 20:33:03 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Beställde en rejäl omgång kläder från H&M för en tid sedan. Hämtade ut paketet idag. Jag ville nog partaja till min gråa vardag lite, verkade det som. Ett par high heels som i verkligheten såg förskräckliga ut. En knallrosa klänning (se bild nedan) som jag tycker ser väldigt party ut på bild. I själva verket var det nog bara skärningen nertill som gjorde den lite festligare. Färgen och tyget såg rätt basic ut kan jag tycka. Så det blir nog bara en vardaglig färgklick helt enkelt.


Den ser väl ändå ganska "party" ut, inte sant?
Foto: H&M


Rätt underligt egentligen. Man sitter hemma och klickar hem plagg efter plagg utan att ha en endaste susning om VAD man beställer. Nå väl, en uppfräschning i garderoben kan jag behöva (tycker jag, men inte Viktor!). Får väl se när jag vågar plocka fram plaggen jag köpte. Vinner Frölunda ikväll kan jag mycket väl visa dom men åker dom på en förlust så håller jag mig nog till ett lämpligare tillfälle. Fredagar t.ex. brukar vara bra, när Viktor korkat första ölen :)
Man måste ha sina knep!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0