Tidsbrist

2009-11-10 | 23:38:11 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag är SÅ nöjd med min nya leksak. iPhonen alltså.
Har inte hunnit spendera allt för mycket tid med den ännu men hittills är det bara tummen upp.

Åkte i morse...ehm, i förmiddags, in till stan. Åt frukost hos Moffe och Leah innan vi begav oss till K&O för att inhandla lite skyltmaterial. Dessvärre var mycket slut för säsongen men vi fick åtminstone tag på konstsnö. Fick också inhandlat lite mindre pappkassar på Tingstad och annat krims krams.

Usch, jag lider verkligen av att vara i från barnen så mycket. Wilma går visserligen alltid på dagis och har varit med mycket uppe i butiken. Men Elsa har jag träffat desto mindre. Känns det som i alla fall. I morgon ska Sandra, Lucas, Elsa och jag ta en morgonfika på Delikatessen så jag får passa på o umgås extra med Elsa nu. Har heller inte träffat Sandra o Lucas på evigheter känns det som. Ett dåligt samvete som ständigt gnager...

Fick i alla fall ordningställt det mesta inför morgondagens VIP-kväll. Det återstår städning och inlärning av kassaapparaten. Har lite att läsa på inför morgondagen. Nu väntar sängen, hörs i morgon!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0