Uppackning pågår!

2009-11-03 | 10:23:29 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Idag har Wilma skolfotografering, får se om hon bjuder på något mer än "Mona Lisas leende". Har försökt att på ett pedagogiskt sätt förklara vad man gör framför en kamera :)

Här är förra årets foto, helt otroligt vad hon har växt sedan dess!



I går ägnade jag ett x antal timmar i butiken. OCH, jag hade nog stått kvar där ännu om det inte vore för att pappa tvingade hem mig. Eller snarare, såg det i från en realistisk synvinkel. Vi fick packat upp 2 helpallar och en halvpall. Prismärkt det mesta av påslakansetten och örngotten. Det återstår en hel del med andra ord om inte annat så ska ytterligare två helpallar packas upp!

Moffe kommer hit ut idag och ska assistera mig. Måste inhandla lite mer inredning från SSC. Veckan för övrigt är ju helt klar; uppackning, prismärkning och skapa ordning, reda och struktur.

Just nu känner jag mig helt slut i i huvudet, satt uppe till halv två i natt (och arbetade) och tvingades gå upp kl. 06 i morse. Lite småmör sådär! Vi hörs senare!
Ha en bra dag!
.
Postat av: Tant Ulrika

Ny tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html



..med ett finfint "barnpaket" i potten! (Tipsar dig som tävlat hos mig tidigare :)



Ha en toppenkväll! Kram

2009-11-03 @ 21:20:48
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0