Bolaget AB: inredning!

2009-10-14 | 22:41:24 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
I morgon bitti ska jag möta upp Moffe och Leah. Det blir en snabb frukost på Delikatessen innan vi tar bilen till Shop Service Center. Butiksinredning ska alltså inhandlas!
Som den tidsoptimist jag är så beräknar jag alltid fel och tänker att det inte ska ta så lång tid, men jag märkte bara under inköpsmötet i tisdags vilken tid det faktiskt tog!

Eftersom gästerna avlöste varandra här idag så måste jag ägna morgondagen helhjärtat åt Bolaget AB. Denna vecka känns lite körig... Vill hinna ta en promenad/fika med Sandra och Lucas också. Ja, först och främst så får jag väl se hur morgondagen ser ut. Det ska i alla fall bli otroligt roligt att få ta fram arbetshandskarna och köra i gång! Vi hörs vidare i morgon. Nu: Läggdags!
.
Postat av: Anonym

Såg vad du skrivit på politiskt inkorrekt och håller inte med. Det är snarare tvärtom. En del människor (finns några idioter på flashback)tycker att "Vadå, det var ju bara katter, men hunden däremot..." Katter har alltid haft låg status bland folk men förhoppningsvis blir det bättre snart. Tycker alla djur är lika mycket värda. Även en kloakråtta.

2009-10-15 @ 00:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0