Bolaget AB: planering!

2009-10-15 | 23:03:51 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Lite kort om dagen innan läggdags. Det tar minst sagt på krafterna att starta ett företag. Så otroligt mycket att tänka på och jag får lite dåligt samvete som inte hinner umgås med nära & kära. Nå väl, det betalas nog tillbaka i sinom tid!

Moffe, Leah, Elsa och jag åt frukost på Delikatessen, kl. 9.10 (japp, uppe med tuppen). Elsa druttade på nosen på klinkersgolvet medan Leah bara satt och smilade genom våran frukoststund. Tog bilen till SSC och reserverade två stycken våningsbord som såg lagom bra ut. Hem igen, lade barnen i säng och satte i gång hjärnorna på högvarv. Skissade och kalkylerade, antecknade och färglade. Ordning och reda ska det vara!

Efter att Viktor kommit hem från jobbet så åkte vi till den tilltänkta lokalen. Dels så ville jag att Moffe (som för övrigt kan titulera sig som butikskommunikatör) skulle se den och dess ytor och så behövde vi även mer exakta mått. Kände oss i alla fall nöjda med dagen och vi hann faktiskt med mer än vad vi kanske trodde var möjligt med tre ungar i släptåg.
Stressade sedan vidare hem innan det var dags för Frölundamatchen på Scandinavium (se tidigare inlägg). Så först nu kan jag sträcka ut i soffan och njuta av lugnet. Även dags för sängen i morgon fortsätter planeringen samt att jag måste till mitt jobb och utföra mina sysslor. Hörs vidare i morgon! Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0