Bra slut på fredagen

2009-10-17 | 12:43:57 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Milla bjöd Ricky (Millas svägerska) och mig på Tapas o vin i går. Lovely!
Favoriten...hmm...allt var gott. Men det var nog ändå dom baconlindande daddlarna. Hade jag inte blivit så mätt som jag blev så hade jag nog ätit upp dom resterande som var kvar.

Kikade också på Idol. Det kändes rätt lägligt att Camilla (Lill-Kikki Danielsson) åkte ut. Svårt o säga vem gårdagens favorit var, Eddie tror jag var den som fick till en bra revanch.

Pappa hämtade mig vid midnatt (Tack snälla far!) och vi skjutsade ner Ricky till tåget. Att promenera från Milla är väl inget man föredrar en sen och kylig natt direkt. Mitt ute i Lerums djupa skogar :)
Huset, som har totalrenoverats, blir riktigt, riktigt fint!

Jag undrar om jag någon gång i livet kommer sätta ner rumpan o tänka "här vill jag bo". Vi trivs som fisken i vattnet där vi bor nu, nära till centrum, ett stenkast från dagis. Vänner och familj runt knuten. Men av någon anledning sitter jag och smygsurfar inne på Hemnet, på jakt efter något nytt. Kanske är det att boendet i huset har fallit in i "vardagsfacket" som gör att jag försöker dra mig undan?
För eller senare så faller man ju in i det facket och i det fallet lär nog inte "gräset vara grönare på andra sidan".

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0