Byxlösa jag

2009-10-04 | 20:50:27 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I morse packade vi in oss i bilen och tog en visit till Gällstad. Shopping på Lager 157 stod på schemat men vi hittade verkligen INGENTING. Inte ens ett par strumpor!
En lunch på Sibylla var det enda vi spenderade pengar på!

I butiken där dom säljer jeans från Replay och Pepe Jeans hade som sänkt priserna kraftigt. Ett par jeans för 450, 650 och upp till 1250kr (ca 50-70% lägre pris). Men av vartenda par fanns det bara kvar 26, 27 och 30, 31". Varken 28 eller 29" fanns kvar. Blev grymt besviken!
Och jag är jeanslös på riktigt. Jag har, utan att överdriva, säkerligen 40 par jeans men ett fåtal är för stora men mestadels är dom för små. Och jag tror aldrig att jag kommer komma i dom paren som det är 27" på direkt :)

Nå väl, efter våran misslyckade shoppingrunda begav vi oss hemåt. Åt pizza hos pappa och grunnade lite på affärsidén. Budgeten är klar, pengarna likaså men vi ville mest komma på ett lämpligt företagsnamn. Kom på några potensiella men ska sova på saken.

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0