Chester har flyttat in!

2009-10-14 | 20:00:59 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Ibland blir inte riktigt dagarna som planerat...

Jag hade bestämt mig för att arbeta med "Bolaget AB" idag. Elsa sov så dåligt hos barnvakten igår vilket jag visste att hon skulle ta igen idag, med dubbel dos. Alltså bestämde jag mig för att ägna all tid för företaget.
Så i morse mötte jag Karina i och med att vi lämnar barnen på dagis samtidigt. Hon bjöd in sig själv på kaffe. Jag gick först till Ica och handlade lite och blev sedan sittandes. Vi pratade om våra kommande projekt: dockhusen som vi ska göra till tjejerna (mer om det vid ett annat tillfälle).
Dessutom fick Karina o Jonas igenom en inbokad tid för kejsarsnitt. Såå, kommande onsdag kl. 10.00 får vi välkomna lilla Viola till världen! Ska bli så mysigt att få snusa lite på en bebis igen :)

Kort därefter kom Milla förbi med Elsas födelsedags present (som försenades i en leverans). Sötaste Chester flyttade in till oss idag, nallen som Acne tillverkat för deras Juniorkollektion. Ser precis ut som på bilden nedan och är självfallet av den rosa kulören :)
Han kommer pryda fint i Elsas rum vill jag lova!



Åt lasagne hos mor och far, det var efterlängtat!
Nä, nu måste jag sluta. Bonde söker fru på tv just nu :)
Hörs senare!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0